søndag 18. april 2010

Snart er jeg der!

Kroppen står stille mens hodet snurrer og snurer rundt. I skrivende stund er det sån omtrent 87 timer til bacheloren skal inn. Jeg er faktisk bare litt stressa, har vært mye mer stressa tidligere i uka. Nå begynner jeg å se enden på visa så nå begynner nervøsiteten å slippe litt taket - litt hvertfall. Skal bli deilig å trykke på innleveringsknappen og se at statusen på oppgaven endres til levert!

Ellers er det ikke stort som skjer i livet, det er det jo ikke tid til. Tok meg pause i skrivinga i gårkveld da, deilig det også. Var med et vennepar å spilte bowling, og god som jeg er så tapte jeg så det suste! Men det gjør ingenting, jeg er jo så god i så mye annet. Har foresten hatt mye pause idag og. Var ute å gikk en tur med SiwR, godt å få lufta hodene litt altså.

1 kommentar: