torsdag 2. september 2010

Rund, rundere, trill rund!

Rompa mi kommer til å bli kulerund! Kjennes ut som jeg har sitti i sofen i flere dager i strekk, det er på tide å røre på seg. Men jeg har et problem; det ahr begynnt å bli mørkt ute om kveldene og da tørr jo ikke jeg å gå ut! Makan. Jeg skal melde meg inn på treningssenter, men klarer ikke å bestemme meg for hvilket enda. Skal det være 3T som er nært jobb, SATS som ligger nokså nært der vi bor, eller ELIXIA som jeg var storfornøyd med når jeg var medlem? Trening er dyrt og. Faen.

9 kommentarer:

  1. Sats, som er nære der du bor! :) Det er godt å komme hjem etter jobb, spise middag og roe ned litt før man hiver seg på treningsøkta ;) Det er min anbefaling! - Gjør du det kan vi trene sammen når jeg kommer også ;)
    Savner deg vettu! Jeg har blitt trill rund..sjokoladerund ;-p

    SvarSlett
  2. 3T har vel svømmebasseng og? Stemmer for 3T, det er der jeg skulle ønske jeg trente. Skal melde meg inn på treningssenter jeg også i dag, problemet er bare at på Elixia koster det 575kr/mnd! Det er blodpris! Hater det.

    SvarSlett
  3. Hm.. Tror ikke 3T på saupstad har basseng, men kanskje den på tiller?
    Klarer fortsatt ikke å bestemme meg så må sette meg ned en kveld å så på hvilket senter som tilbyr flest gruppetimer som jeg kan tenke meg. Eller noe sånnt. Blæh!

    SvarSlett
  4. venninna mi/naboen din trener på 3t med svømmebasseng.. og hun går/sykler på trening, så det kan ikke være langt unna. skulle forresten aldri vært på elixia og gitt dem telefonnummeret mitt.. snakk om masekråker! Og jeg har ikke engang skrevet noen kontrakt der! haha!

    SvarSlett
  5. Trener sikkert på Leangen hun da, Malin.

    haha, du må aldri, aldri, aldri gi telefonnummeret ditt til Elixia, de er gale! Ringte meg en gang i uke i nesten 5 måneder etter jeg meldte meg ut. De er ivrige i tjenesten...

    SvarSlett
  6. SV: Lindexjakka? OMG! Jeg må på KBS ;)

    Jeg har begynt å jogge! :O Men ja, det blir fort mørkt om kveldene. Da tør ikke jeg jogge heller. Men har tid på dagen jeg da.

    SvarSlett
  7. nei, var visst på tiller.. jeg var feilinformert :p

    meldte meg forøvrig inn i treningssenter i dag.. PT-time imårra, og jeg gruer meg. fæen :p

    SvarSlett
  8. Lene: løp å kjøp!

    Malin: Tiller ja, men det er jo faktsk på vei hjem fra jobb for meg.. Faan, alt er for vanskelig. Meldt deg inn på Elixia? Har hatt PT time der, var helt greit dog noe snålt! ;)

    SvarSlett
  9. nei, ble på noe som het High Energy eller no sånt.. se på bloggen min, så la jeg ut video av noe de vil at vi skal drive med der; catslide! Jeg dør bare av å se på :P

    SvarSlett