fredag 10. desember 2010

Snart jul!

Sånn egentlig skulle vell bilder og referat fra den siste USA-turen kommet først, men jeg fannt plutselig ikke flere bilder enn dette så vi får ta det en annen dag. Beklager mamma.








Sitter hjemme alene ikveld for Torgeir er på julebord, kjipingen! Så for å ikke kjede meg alt for mye har jeg rydda, vaska, pynta til jul, tennt lys og bakt colakaker! Puh! Snakker vi fint husmoremne? ;) Ellers skjer det ikke så mye på min front for tiden, jeg er liksom abre på jobb eller ligger og sover. Trist, men sant. Meeen, snart er det jul og -jeg skulle til å si at jeg kunne slappe av litt, men jeg skal jo jobbe! Jeg skal jobbe hele jula, så her blir det å være hos sisters i jula mens Torgeir drar hjem til mamman sin. Jeg skulle egentlig ikke hjem i det heletatt i jule/nyttår, men etter mye om og men og overtalelser skal jeg plutselig hjem til nyttår. Yey! da blir det kalkun med mamma og pappa, tante B og Ivar samt et hjertelig gjensyn med min kjære T! :) Jeg gleder meg allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar