søndag 1. november 2009

Dannet harry-burger

I det siste har det vært mye skolearbeid, men til gjengjeld er det ingen flere mappebidrag før jul! Eller før langt ut i det nye året faktisk. Det siste mappebidraget omhandlet danning og sosialisering. Etter å ha jobbet med det og oppdaget at det er så komplisert har jeg kommet fram til en konklusjon - jeg vil forbli udannet!



Idag har jeg vært på harry-tur! Imorrest kom Torgeir med forslag om å dra på søndagstur til Sverige, og hvem kan vell si nei til et slikt ekstravagant forslag? Vi pakka sekken (eller egentlig ikke, hva trenger man vell for å kjøre til Sverige en svipptur?), tok med oss SiwRita og hoppa inn i bilen og satte snuten mot Sverige for litt Harry-shopping!
De store utskeielsene ble det nok ikke, men turen var fin likevell! :)


Etter en hasardiøs tur til det store utland var det tid for middag. Ettersom jeg i lang tid har lovet SiwRita min hjemmelagde burger var det dette som sto på menyen idag.
Midt i nytelsen av de utrooolig gode burgerne var det jo ikke tid til å ta noe bilde, men jeg vil tro vi i stor grad så ut som den fyren på bildet her. Fullstendig oppslukt av vår gigantiske burger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar