fredag 20. november 2009

Grunnskolepraksis

Nå er ei av to uker i grunnskolepraksisen unnagjort. Litt trist egentlig. Jeg trives veldig med å være i grunnskolen, det er ikke like kjedelig som jeg kanskje hadde trodd før jeg kom. Barna er kjempesnille og ikke minst kjempeflinke! Trodde ikke at 6-åringer kunne så mye jeg, har tydeligvis undervurdert dem stort!

Neste uke blir det å prøve lærerrollen på kroppen i større grad enn denne uka. Jeg og Marianne Charlotte har vell som mål og ta over hele klassen i neste uke ;). Hehe, kjennes hvertfall sånn ut, vi skal ha maaaange timer. Men dette er jo noe jeg er nødt til å gjøre, hvordan skal jeg ellers finne ut hva jeg skal gjøre med resten av mitt liv? Disse to ukene er veldig avgjørende for hva jeg skal gjøre til neste år. Skal jeg begynne å jobbe i barnehage? Eller skal jeg fortsette å gå skole? Om jeg skal gå skole, hva skal jeg gå? Spes.ped? Eller lærer? What to do?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar