fredag 20. februar 2009

Heaven & Hell

Da var det nok en gang duket for Erasmus-party. Erasmus er jo tross alt "Europes largest drinking society". Denne gangen var det Heaven&Hell som var temaet.

Jentene dro på Max og kjøpte seg klær, vinger og horn. Trenger nesten ikke å skrive noe, for her taler bildene stort sett for seg selv..

Mona Helen og Siw Rita som engler. Sjekk de søte vingene da! Blir nok en gave til LM når jeg kommer hjem ja..

Irene, the devil!


Gruppebilde. Salig blanding mellom polakker, belgiere, nordmenn og tyrkere.


Engelen Mona Helen og min polske venn som jeg slett ikke kan skrive navnet til. Vell, jeg har problemer med å uttale det også gitt.


Ser jeg et ondt blikk bak min vakkre vinge?


Siw Rita og meg sammen med ei polsk jente; aner ikke hva hu heter gitt.


Nå har vi huka tak i tyrker-jentene også. To norske, en fra Belgia og to fra Tyrkia.


Portugisisk djevel...

5 kommentarer:

  1. Fine englevinger!! :)
    Savner dere!
    Imorra er første dag i bhg for meg...gruer meg litt..
    Klemmings til deg, og de andre tre ;)

    SvarSlett
  2. Åguri, dritsøt Mona Helen!

    SvarSlett
  3. You had problems with my name ?! OH ! hehe ;)

    SvarSlett
  4. Oh I don't like you any more ;) I'm joking, but you should now some polish words and names. In Norwey is a lot of poles :D We are everywhere ! :D

    SvarSlett