søndag 1. februar 2009

Ahoy!

Nå er vi endelig kommet til Slovakia og fått kjøpt oss nettverkskabler.
Slovakia er vell sånn som jeg har ofrestillt meg det; slitt og grått. Ble henta på flyplassen av Monika, Eduardo og to privatsjåfører. Vi delte oss slik at to ot to ble med i hver bil. Og selve bilturen, vell, la oss bare si at den gikk fort. Veldig fort. Mer som i 180 km/t. På isen. Menmen. Kom fram til den blokka der vi skal bo og den er... Tja... Slovakisk standard.
























Rommene er heller ikke så mye å skryte av da. Fikk bo på samme rom da, alle 4. Rommene er slitte men det går vel bra det. Badet har da ingen dør, men det har da ett dusjforheng! :) Og alle dørhåndtakene henger på skeiven og faller av nå og da. Kjøleskap finnes det bare på felleskjøkkenet som ligger redt ovre gangen, men for at folk ikke skal spise maten eller drikken vår er vi nødt til å henge den i en plastpose ut fra vinduet. Så nå har vi en rema1000pose hengende ut fra vinduet. Ikke akkurat som vi er vant til i Norge men men.



Idag har vi vært ute å sett på byen. Liten koselig by. Billig er det også så det blir nok en del shopping. Da vi var på Tesco (butikken) spillte de faktisk KurtNilsen over lydanlegget. Tøft!

Bildene mene flytta på seg jo! Jaja, orker ikke fikse det nå! Blir mer blogging etterhvert!

2 kommentarer:

  1. Hei og hei...
    Er såå artig å lese om hva dere driver med.. så fortsett å skriv...=)=)

    SvarSlett
  2. Jeg liker bildet av deg, morsomt! Du ser sånn småredd ut -- er det basselusker på badet?

    Hva ligger egentlig prisen på hotellrom på der nede? Håper uansett standarden er bedre enn der dere bor, det ser litt slitent ut. Og er det bare meg, eller henger dørhåndtaket til doen bare å slenger?? o_O (Et slikt do med beholder øverst og snor for å skylle ned med hadde jeg i Playmobil-huset da jeg var liten. Ah, happy times! ^_^ )

    SvarSlett