fredag 30. januar 2009

Siste kveld..

Guri som sommerfuglene fryr rundt i magen! Nå er det bare 8,5 timer til jeg sitter på flyet i retning Slovakia. Rart å tenke på faktisk. Har vært på lunsj hos Marianne og derretter avsjedsmiddag hos Sisters. Rart. Men koselig også da. Lille LM skjønner ikke helt at jeg skal reise stakkar, dete r det somer verst for meg tror jeg. At hun liksom ikke kan forstå  hvorfor jeg ikke kan komme på besøk, nesten hver dag som jeg bruker, på så lenge.... Viste hu Web-camera idag da, så satser på at hun forstår at vi kan se hverandre der når jeg er borte. Og så  kan hun jo ringe da, selv om det blir dyyyyrt. Har en følelse av at noen må hjelpe meg å betale telefonregninga du gitt. Fint at mamma jobber på telenor sånn at hun kan følge med! ;)

Mens vi satt rundt matbordet hos Sisters kunne Torgeir meddelehan ikke hadde funnet  fine ringer på KBS som ikke kostet skjorta. Gjett om jeg ble sjarmert da. Jeg har lenge gått å fortalt ham at det er salg på gullsmeden der, men trodde vell egentlig ikke at jeg skulle få noe. Så etter vi var hos Sisters bars det til solsiden for å finne en ring til meg, ikke en forlovelsesring nei, en sånn "god tur, eg elska deg, å kjæm t å savn deg-ring" som han sa. Søtingen. Men solsiden hadde ingen fine ringer så da ble det Torget neste. Der fannt vi en finfin ring! :)

-----

Som nevnt lenger nede i bloggen feira Svigers bursdagen min i helga når jeg var hjemme, her er noen bilder fra det:

2 kommentarer: