torsdag 22. januar 2009

Bananer, buksehysteri og gruegleding!

Pokker, jeg hadde skrivd et så fint langt innlegg og så bare forsvant det! Får vell prøve på nytt da, se om jeg husker alt!



Har hatt heil dag på skolen idag. Altså, ikke undervisning hele dagen, hadde en laaaang pause midt på dagen, men vi var der i alle fall!

Fikk en fin overaskelse på skolen idag da, fikk julegave av Hilde.
En slik banankoks/etui/dings. Og den var rosa, akkurat sånn som jeg hadde ønska meg! Nå kan jeg altså ha med meg banan på skolen uten å være redd for ar den skal bli svart, stygg, myk og ekkel. I LOVE IT!





Etter skolen og pannekakemiddag med kjæresten ble det shopping med Sisters. Dro ut med ett mål for øye; å få tak i bukse. Vi begynnte turen med friskt mot, men etter tre butikker og enda ingen bukse var det ikke så morsomt lenger. På den fjerde butikken ble det vell prøving av en 4-5 bukser men alle hadde feil ved seg. Enten for liten, for stor, passa dårlig over rumpa, rar i bena - eller rett og slett bare stygg! Kjøpte til slutt ei helt OK bukse, på salg til en hundrings!

Nå er det faktisk bare 9 dager til vi vender nesen mot Slovakia og tre måneder i utlandet. Begynner å kjenne at det kribler i magen nå, både fordi jeg gleder meg og fordi jeg gruer meg. Jeg gruegleder meg. Sjekka forsikringspapirene igjen da, for sikkert hundrede gang, alt stemmer fortsatt du gitt; akkurat som det har gjort alle de andre gangene jeg har bladd i de papirene.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar