onsdag 21. januar 2009

Snillisser!

Åååh, jeg kjenner så mange fine folk! :)
Vært hos Sissel på middag sammen med Torgeir, Kakka og Kathinka. Der fikk vi god middag og en enda bedre kake der det sto: Mona 21 år! Riktignok har jeg ikke bursdag enda, men siden jeg ikke er hjemme på bursdagen min så mente Sissel at jeg måtte få bursdagskake før jeg dro, søtinger! Fikk tilbake bildet jeg fikk av Hilde på Lørdag også. Hilde er min rafiki (eh.. tror jeg hvertfall, er ikke så sterk på swahili!).

Ellers begynner reisenærvene å melde seg for alvor nå. Og jeg MÅ få tak i ny jakke! En god, varm og fin en som ikke er no dyr, ettersom jeg vil ha muligheten til å legge den igjen i Slovakia når jeg drar. Blir nokk en hel masse bagasje når jeg skal hjem om jeg ikke må drasse med meg en vinterjakke og.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar