onsdag 28. januar 2009

Snart Lørdag!!!

Litt skuffa idag jeg. Skulle egentlig til hente tantebarnet, LM, i barnehagen idag og så på middag hos Sisters etterpå. Fikk mld i morrest om at Sisters var blitt syk, og alt gikk dermed i vasken! :( Ble ikke stort bedre når LM ringte i ettermiddag og sa:"tante, koffer heinjta du ikke mæ i banehanen idag?" Jeg forklarte men alt hun svarte da var; "Men koffer da tante?"... Hun hadde jo gleda seg like mye som meg og kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke kom... Uff.. Må få henta hu på Fredag da, da er det jo siste dagen hjemme. Da SKAL vi leke oss masse! :)





Har rydda og vaska leiligheta nå ettersom svigermor kommer i morgen for å ligge over til fredag. Aner ikke hva jeg skal servere jeg, noen som har peiling på hva man serverer til svigerforeldre som kommer på besøk?


Snart er det Lørdag. På Lørdag drar jeg. Nerver. Vil ikke dra. Vil dra. Blanda følelser.....


Satt å så på biletter hjem fra Praha til Tronsheim også. Finner ingen som passer. De billige avgangene er liksom klokka 10.00, og flyet vårt fra Kosice til Praha lander 10.05 - Nice! Ikke tale om at jeg betaler massemasse penger for å komme meg hjem.. eller,jo, etter tre måneder gir jeg sikkert blanke og betaler det som må til for å komme meg hjem igjen! Må jo rekke bursdagen til Sisters (og hjem og kose med kjæresten da..)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar