søndag 6. juni 2010

Mine venner er de fineste en noen gang kunne ha møtt!
I helga har jeg hatt min kjære Kristina på besøk. Fantastisk menneske - fantastisk besøk! Er aaaaalt for lenge mellom vi treffes ettersom hun sitter hjemme på fløskjæret mens jeg sitter i Trondheim. Men, hver gang anledningen byr seg så treffes vi, det vil si hver gang jeg er på skjæret ettersom hun stort sett er på jobb og dermed ikke ahr tid til å komme til meg i byen :/ Likevell, denne helga hadde hun faktisk fri og hun kunne selvsagt ikke gjøre annet enn å komme å besøke meg! Hvem kan klandre henne for det?
Når man har en bartender på besøk så må man jo mikse og drikke fine drinker. Som sagt så gjort.
Kristina står ved den overfyllte kjøkkenbenken og blander drinker for harde livet. (Legg foresten merke til flisene i bakgrunnen, er ikke jeg flink til å legge flis kanskje?)
Runa er selvfølgelig nysgjerrig og må bort å se hvordan drinkene skal lages. Og fotodokumentere da så klart.

Resultatene av miksingen. En trusefjerner og en woo woo! Nammis!

Etter blanding av drinker og litt (eh.. mye?) slarving og snakking må det taes bilder av jentene sammen før vi skulle dra bort for å møte flere mennesker. Å få tatt et brukbart bilde av disse tre jentene skulle vise seg å være nokså vanskelig, men det skal sies at Torgeir jobbet hardt for å få det til!

And Pavel, i know this is in Norwegian - I'll write in english som other day. A day when I don't have a hangover....

3 kommentarer:

  1. Takk! :)
    Om æ ikk hadd vørri så glømsk å lagt igjæn kamra mett heim så hadd nåkk du å vørri knipsa gitt! ;)

    SvarSlett
  2. Ok no problem. I will use my super google translate ;p

    SvarSlett