onsdag 16. juni 2010

Sommer = Jobbings?

Jeg som trodde at jeg ikke hadde noen jobb i sommer, plutselig sitter jeg her og har masse. Dagen etter barnehagestreiken var over ringte telefonen og jeg ble spurt om vikarjobbing. Etter det har det ballet på seg, jeg har nå arbeid tre uker i strekk - altså, ferdig med en uke, to uker igjen. Og de to neste ukene skal jeg være poå min favorittbarnehage på min favorittavdeling. Jeg gleder meg. Nå er det bare å håpe på sol så jeg kan være ute og bli solbrun! Eller; brun og brun fru Blom, dekket av fregner kanskje? Det hadde vært fint det, å ha en stor fregne over hele kroppen! :)
Samtidig som det er fint med jobbing (og penger) om sommeren hadde det egentlig vært godt å ha en god gammeldags sommerferie og. Helst på høtta (hytta, Marianne :D) der vi soler oss i hagen, bader i sjøen og går turer på fjellet. Jeg vil ha hyttesommer! Tror jeg må lure med meg Torgeir på hyttetur. Eller mamma og pappa.
Hytta mi:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar