søndag 1. mars 2009

Mona Helen 21 år!

Det ble en annerledes men fin feiring av bursdagen i år. Ingen familie, kjæreste eller de nærmeste vennene mine var til stede. En ny, men fin opplevelse. Dagen startet klokka 00.00 da alle i etasjen (unntatt Lena som var på overnattingsparty hos ei venninne) kom inn på rommet og sang til meg. Noen har en film fra det, men er ikke helt sikker på hvem enda, den blir blogga etter hvert som jeg får lokalisert den.

Etter en god natts søvn bestemte vi oss for at vi fire norske skulle gå ut å spise kake. Det ble et digert stykke med napoleonskake, delig! På kvelden var planen at alle skulle være med ut å spise, men på grunna v at noen hadde vært på en utflukt som var tøffere enn antatt kunne de ikke være med. Men vi, de tre jentene fra Belgia, to fra Romania, to Portugisere og en tyrker dro ut for middag.

Når vi hadde spist oss gode og mette tok jentene fram to store sjokoladekaker, den ene med 21 bananer på! Lena hadde benyttet muligheten hos sin slovakiske venninne til å bruke stekeovnen (noe vi ikke har her på dormatory). Det var en nydelig god kake, med den beste glasuren jeg har smakt noen gang! Takk Lena! I tillegg til kake ble det også pakker. Folk er snille med meg altså. Fra de norske og Kris fra Romania fikk jeg en kjempegod bodylotion (de var nok lei av klaginga mi på tørr hud etter jeg har dusja i det forbannede klorvannet).

Bilder fra kvelden, for jeg glemte jo selvsagt å ta bilder når vi spiste kake på kafè!






Thank you very much Erasmus-people, you are the best!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar