onsdag 25. mars 2009

Praksis og helgeplaner

Da var to uker i den første barnehagen unnagjort og snart ferdig med den første i barnehage nummer to. Savner barna, og de voksne, i den første barnehagen veldig... Den nye barnehagen er en privat barnehage, og jeg har på følelsen at den er litt "sossete". Det er de rike barna som går her. Barnehagen er ganske så ny og den er fantastisk fin, uteoråde som er fint har de faktisk også. Og barna har lov til å løpe! :O


Tiden går framover med til å skrive praksisraport, eller til å late som om jeg skriver. Ikke altid like motiverende å sitte i senga si å skrive mens man hører at alle andre har det gøy i gangene og naborommene. Det er heller ikke lett å konsentrere seg om skriving når folk buser inn gjennom dørene hvert 5 minutt, slik er livet på dormitory gitt!


Ellers blir det tur til Krakow fra lørdag til søndag. Først går turen til Auschwitz I&II, før vi flytter inn på et dormitory for natten. Derretter blir det å gå ut med våre to polske venner (som vi drar sammen med, de har jo bil!) for å gå på pub å se landskampen mellom Polen og Nord-Irland. Etter det blir det nok testing av utelivet i byen. Vi må jo sjekke om Polen er så bra som alle de polske erasmus-studentene skal ha det til! ;) På søndagen er det full fart til shoppingsenteret. Dere som dro sammen med meg på HviteBusser-tur husker nok det store kjøpesenteret midt i byen med like mye glede som meg. Blir bra å komme tilbake dit. Blir å kjøpe litt gaver der både til meg selv og andre (jada Sisters, til deg og!).

1 kommentar:

  1. God hælj til dere!! Og kos dere i Polen ;)
    Hils de andre**
    Stor klem <3

    SvarSlett