tirsdag 17. august 2010

En skal leve litt hver dag...

Ah, endelig har jeg begynnt å jobbe!
Etter å ha tilbringt 2/3 av livet på skolebenken er det godt å rykke tilbake til start og være tilbake i barnehagen. Denne gangen er det ikke bare lek og morro, også plikter følger med når en skal jobbe som pedagogisk leder. Sålangt trives jeg og har det helt supert. Utrolig glad for å ha så fine, flinke og erfarne medarbeidere, de gjør overgangen fra skole til jobb mindre hard for meg :)

Ellers har jeg gjort minimalt etter at vi kom hjem fra ferie, måtte slappe litt av og roe ned - det tar på å ha ferie! Torgeir den luringen dro jo hjem til sin mor og far på enda en liten ferie, mens jeg måtte være igjen i byen sammen med koffert og rot. Flott. Men, så kom mamma og pappa til byen og alt ble lysere i min verden og. Ble en del shopping med mamms, man må jo fornye garderoben litt i ny og ned, og ettersom jeg har drivd å rydda en del i klesskapet de siste månedene var det goood plass til mange nye kjoler, bukser og tights! Mye av helga ble tilbragt hjemme hos sisters ettersom jeg var hjemme alene, men på søndag kom endelig Torgeir hjem igjen! Det var fint. Da slipper jeg å være husredd, og lyspærene i huset får hvilt seg litt ettersom vi da kan slå de av om natten!

Men lykken varte ikke lenge. Den varte i omtrent 1,5 døgn før jeg igjen ble gressenke. Torgeir er dratt til Mongstad og blir til torsdag så da er det på'an igjen for de stakkars lyspærene. Ihvertfall for inatt, i morgen får jeg nemmelig besøk! Mannlig besøk til og med, nemlig søskenbarnet til Torgeir. Skal bli greit med en muskelmann som kan besykkte meg mot det farlige mørket ;)

So long,
M

4 kommentarer:

  1. Yeah yeah yeah I'm tired of using google translate all the time ;p

    SvarSlett
  2. Haha, stakkars ingeniørfrue.. jeg gruer meg :P

    SvarSlett
  3. Haha, ja dette er livet du har å se fram til! ;) Nyt de fine årene mens han ennå er student!

    SvarSlett