mandag 9. august 2010

Tilbake til hverdagen

Da er drømmeferien omsider over. Guri malla som vi har kost oss. Men vi ble slitne og gitt, så neste gang (jada, vi har allerede snakket om det) blir det mindre kjøring og mer avslapping - hva med et cruice midt i?



Ellers holder jeg på åp årdne i stand i huset etter ferien, men må ærlig inrømme at kofferten enda ligger på gulvet og suvernirer og rot er slengt rundt over alt. Det er nemmelig fordi jeg har begynnt å jobbe! Og så er ikke Torgeir her, han er på enda en ferie han, heldiggrisen.



Jobbinga er gøy, men slitsomt og. Skulle egentlig være to pedagoger på avdelinga, men plutselig var det bare meg. Ops, nå har jo jeg allt annsvaret! Ansvar over mye som jeg slett ikke har peiling på, i tillegg til det jeg faktisk har peiling på. Blogging blir det sannsynligvis lite av i nærmeste famtid, har mye å henge fingrene i!



M

2 kommentarer:

  1. Oioi, ble mye å lese på en gang nå! Har ikke vært innom her på en god stund, ikke sittet og lest så mye på blogger i sommer. Aaaaltfor mye annet å gjøre ;)

    Men fy søren, dere har tydeligvis opplevd utrolig mye morsomt! Jeg gliste godt flere ganger da jeg leste reisebrevene deres. Tror nok jeg må dra med meg gubbeluren på tur til Statene, ja :)

    SvarSlett
  2. Vu har opplevd sinnsykt mye, både morsomt, rart og sært. USA er et sted man må oppleve, går ikke a å forklare hvordan det er.

    Sven-O blir da vell med deg han? Bare sørg for at dere får en bil med bedre seter enn en Lincon! ;)

    SvarSlett