onsdag 21. juli 2010

Nerver!

Nå er nervene mine i helspenn! Om under 3 timer forlater jeg det trygge rede og legger ut på det som etter utsiktene å melde skal bli en uforglemmelig ferie.

Kofferten er pakket (ja, vi har med bare èn på deling - lite klær = mye shopping!), håndbagasjen er strødd utover kjøkkenbordet, biletter er printet ut og pass er funnet fram. Tror faktisk vi er klare til å reise nå. Etter vi har lagd oss grandis til nattmat da vell og merke.

De som kjenner meg vet vell at jeg ikke er særlig til nattmenneske, så det å skulle holde seg våken i hele natt kan bli et problem for meg gitt. Et stort problem. Men ettersom reisenervene er så tilstedeværende som de faktisk er i skrivende stund så er det heldigvis ingen fare for at jeg skal sovne med det første. Sove skal jeg nemlig gjøre på flyet fra Amsterdam til LA, for å få snudd døgnet. For når vi først er framme da er det fullt kjør i 14 dager til ende. Å Herregud! Blir slitsomt, men garantert en opplevelse uten like. Skal prøve å få blogga litt underveis der jeg finner meg et nett å koble meg på.

So long,
M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar