lørdag 17. juli 2010

Sammensurium!

Lenge siden sist, mye som har skjedd som jeg ikke har fått blogga om. Har vært mye styr i det siste - både på godt og vondt.

3. juli var jeg med Tante Bjørg og Ivar på ute-teater. Vi var på skuespillet "trua og saltet"t som spilles i garstadvågen, like ved hytta mi! Var en fantastisk dag med sol og varme som skapte en flott ramme rundt et nydelig skuespill med både amatører og profesjonelle på scenen. Jeg har forøvrig sett skuespillet en gang før, men jeg kommer nok til å se det en gang til og, om noen år.



Og så har jeg vært å feiret TomVidar som ble hele 22 år, gratulerer. Ble invitert hjem til TomV sitt nye hus. Snakk om å ha god smak! Gutten pusser opp hus som en hel helt, og det blir helt fantastisk nydelig. Det kjennes nesten ut som man kommer inn i et interiørblad når man går over dørstokken hans. Jeg vil ha et slikt hus. Og en slik smak når det gjelder interiør, farger og tekstiler. Så det så!
Som det seg hør og bør i en skikkelig feiring var det dekket opp med langbodt med hvit duk og lys på bordet. Som bursdagsmat ble det servert cilli con carne laget av TomVidar og hans mor. Etter en koselig middag var det duket for alkoholer og feiring til langt på natt. Koselig.

Ingeborg og Kristina. Kristina poserer for anledningen med hoggtenner av saltstenger. Søtt.


Carina og Borgen.

Meg og Ingeborg. Jeg klarer ikke å være normal forran et kamera. Eller, kanskje kameraene bare viser mitt sanne jeg?


Bursdagsbarnet! Se så fin han er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar