lørdag 8. mai 2010

Bursdagsgaven!



Endelig var bursdagsgaven fra mamma og pappa i boks. Har vell nevnt tidligere at jeg skulle få digitalkamera når det kom til butikkene, og selv om kameraet var lansert i februar (?) var det først i dag at jeg endelig fikk tak i det. Har blitt en del prøving og feiling idag og i kveld, så må legge ut noen av bildene jeg har tatt. Er utroling mange funksjoner, så tror faktisk jeg skal lese litt i instruksjonsboka for å bli litt flinkere til å bruke de forskjellige.
Ble visst en del bilder av Torgeir ser jeg.. Men hey, jeg kan jo ikke være både forran og bak kameraet!



6 kommentarer:

  1. Grattis med kamera! Da kan du være med på ladestien når foten min er bra :D Så kan vi knipse i vei :D Jeeei!!

    SvarSlett
  2. Hehe, det kan vi vell få en ordnings på!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fint kamera! Hva slags er det? Jeg og ønsker meg nytt kamera, og ditt ser jo ut til å ha masse rare funksjoner.. i like ;)

    SvarSlett
  4. Er et Canon Ixus 210 - med masse herlige funksjoner! :D

    SvarSlett
  5. Åååå, så fine bilder! Morsomme funksjoner og greier. Kulis med sort/hvitt bilde med grønt gress, vanligvis må man jo bruke Photoshop e.l. for å få til slikt!

    Tror jeg må ta en titt på det kameraet ditt når du kommer hjem igjen til helga, har jo tenkt å kjøpe meg nytt kamera selv også... :P

    SvarSlett
  6. Ja morsomt med sånn fargegreier, men ser at jeg må lære meg litt mer om det før det blir perfekt ;)

    Kameraet er med det, sånn ca hele tiden faktisk. Min kjære beibi!

    SvarSlett