søndag 16. mai 2010

Dagen før dagen

I morgen er dte endelig blitt 17. mai igjen. Jeg liker 17. mai. Da kan jeg ha på bunad og være kjempefin! Men det er også end el stress ute å går på den store dagen, slik at vi faktisk har vært nødt til å sette opp logistikken på forhånd slik at dagen skal bli lettest mulig å gjennomføre.



Først er det frokost hos Mamma og Pappa. Så skal vi neddi veien her hvor barnetoget går forbi ca hall elleve. Så snart de har gått forbi og jeg har fått vinket til gu'mor ongen er det på tide å hoppe i bilden for å komme seg til Ottersøya der Torgeir er fra for å se på toget der. Etter toget drar vi opp til grendahuset og ser om de har noen pølser og gamle selskapsleker som for eksempel melkespann-kasting. Torgeir påstår han skal kaste - og at han kommer itl å være god i det. Det skal vi nå se på. Etter lit hygge i Osj setter vi nesen mot Kolvereid for å besøke bestemor og bestefar. Der blir det nok kaffe og kaker før vi igjen skal kjøre tilbake til Rørvik.

Satser på at det blir tid til å inom idrettshalllen her også, for det er jo tradisjon å være der med Kristinan min! :)
Middag på Rørvik før det er å hoppe i bilen og råkjøre bort til ferja for å komme seg tilbake til Trondheim igjen.

Puh! Jeg blir sliten av å tenke på alt vi skal. Jeg må legge meg nå tror jeg, må forberede meg mentalt på det harde kjøret!

Ha en fin dag da folkens! Kos dere - og gratulerer med dagen!

2 kommentarer:

  1. Synd det ikke ble noe av idrettshall date'n vår. :( Var der sammen med moder'n, du missa ikke så altfor mye. Var ganske kjedelig, bortsett fra da The Bønkers spilte. Du vet, bandet til kompisene til søstra mi? Har aldri hørt dem før... Ett ord: IMPONERT. De var rågode! Men ellers gikk du ikke glipp av noe. Russen var tam, 17. mai-talen var kjedelig (som alltid) selv om jeg tror han hadde noen gode poeng, og ellers var alt det samme som før. Meh. Men sånn er det vel bare. Var godt med sukkerspinn i alle fall! xD

    SvarSlett
  2. Godt å høre at jeg ikke gikk glipp av stort da. Men hadde jo vært gøy å være dere for å høre på alle de kjedelige talene og da ;)

    Russen var fryktelig tamme i toget og synes jeg, det var lite fart i dem...

    Sukkerspinn!! :O
    Jeg vil haaaaa! Nå ble det ikke det samme med alle pølsene i brød jeg stappa i meg...

    SvarSlett