torsdag 20. mai 2010

Herreguuud!

En oppspillt Marianne ringte meg når jeg var ute på sykkel-shopping med sisters. Hun hadde sjekka karakteren på Bacheloren og lurte på om jeg og hadde gjort det. Jeg som sto fortvilet utenfor XXL fikk det travelt med å komme meg hjem, jeg måtte jo på nett og sjekke hva jeg hadde fått. Jeg hadde en dårlig følelse akkurat da jeg la på telefonen, men logga meg likevell på nett med en gang jeg kom inn døra hjemme.. Noen sekunder gikk - og der sto det. Midt på skjermen, jeg hadde fått A på bacheloren min!

Lykke! Jeg! En A!

Som seg hør og bør måtte dette feires, så jeg og Torgeir dro ut å spiste softiiiiis! :D


Over her et bildet jeg har på forsiden av oppgaven, en tekst skrevet av tantebarnet, prinsessa mi!

3 kommentarer:

  1. Super smArtA!! :D
    Det er klart du får lese min..jeg ska lese din å, når den kommer seg på biblioteket ;D
    Vi tar en bachelor-lese dag! :D :D :D

    SvarSlett
  2. GRATULERER! Fy søren! Så kult å få A! Du er en tøffing :)
    Og gratulerer med ny bil. Er det lix..bachelorpremien?

    SvarSlett
  3. Takk! :)
    Bilen er blitt til en gratulerer med bachelor-salg av rosabil- og fått jobb ting! ;)Hehe

    SvarSlett