mandag 3. mai 2010

Gratulerer!


Først av alt; Gratulerer med dagen kjære storesøster! Du fortjener en fantastisk dag!


Blir ikke nor bursdagsfeiring på meg da... Sitter i sofaen, eller halvligger er vell det riktige ordet. Jeg er forkjøla. På verdens mest håpløse tidspunkt - 4 dager før eksamen! :O
Jeg er tett i hele hue, kvalm og jævlig - livet er herlig dere!




Men, skal ikke bare syte heller. Det har jo skjedd morsomme og koselige ting i det siste også. På lørdag for eksempel. Lørdaskvelden ble tilbrakt i bowling-hallen med noen av Torgeirs kollegaer med følge. Var godt å komme seg ut av huset, slippe alle tanker om eksamen og tull, og bare har det gøy i noen timer. Etter et par runder med bowling ble det også litt spilling på diverse maskiner. Jeg fikk prøvd air-hockey for første gang - morro-, og Torgeir ble hekta på et pilotspill. Han har nok en drøm om at det er han som skal fly når vi drar på ferie ;)



Søndag bli tilbrakt med Siw, pc'n og flere bunker med bøker. Jeg er drittlei, men ser hvertfall at det begynner å gå framover. Jeg har hvertfall fått kontroll på de 7 fagområdene i Rammeplanen for barnehagen samt Csikszentmihllyi's flytmodell. satser på at det blir en oppgave om ledelse i barnehagen for da kan jeg hvertfall kunne skrive meg ett stykke på vei!


Og en ting til, vi er snart ferdige med flisene over kjøkkenbenken - og det blir så fint! Skal legge ut bilder av det en dag, og av lille Motor'n min! Men nå kjenner jeg at det er på tide å krype under pleddet igjen. Blir sliten av å blogge når man er syk.


Heijdå!

2 kommentarer: