fredag 7. mai 2010

Tiden flyr Mamma!

En eksamen unnagjort, en igjen. Etter det, med forbehold om at jeg består både eksamner og bachelor, er jeg faktisk ferdig utdannet førskolelærer. Da jeg var liten og mamma påsto at tiden fløy kunne jeg ikke kjønne hva i alle dager hun snakket om - men nå, mamma, nå har jeg skjønnt det! Det kjennes slett ikke ut som at jeg har gått på DMMH i tre år, bodd med min kjære Torgeir i tre år, vært stor og flink jente i tre år. Jeg kan ikke fatte det. Tiden går alt for fort!




Og med endt utdanning er det også på tide å søke jobb. Og det har jeg gjort, flink som jeg er. Og jeg skal på intervju. På mandag. Sammen med 5 andre søkere; altså gruppeintervju. Jeg gruer meg som en tulling, menmen det ordner seg sikkert. Må gå med instillingen om at de faktisk vil ha meg, ellers hadde de jo ikke innkalt meg til intervju heller. Jeg er faktisk en av 17 som ble innkalt. Og da snakker vi ut i fra en søkermasse på over 70 personer. de må da like noe jeg har!



Skal prøve å legge jobbsøking og eksamenslesning fra meg ikveld og heller være sammen med kjæresten. Skal lure han ned fra loftet nå så han kan komme å sitte i sofan med meg og se på fredagsunderholdning på tv'n!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar