onsdag 12. mai 2010

Eksamen får være eksamen, jeg skal hjem og kose meg!

Sitter med Siw og forebereder oss til eksamen. Har skrivd ferdig notatene nå, så da er det abre å pugge de som står igjen! ;) Men pugging og lesing blir det lite av framover, for jeg skal hjem til mamman og pappan min! :D

Drar nordover idag en gang, når Torgeir er ferdig på jobb. Gleder emg til å komme hjem, slappe av og ikke gjøre noen ting. Det er som å ah ferie det. Ogdet blir faktisk enda bedre, sisters med familie kommer oppåver imorgen! Da blir det nok en tur på hytta for å grille, lete etter krabber og skjell, gå tur på fjellet og sitte i solveggen utenfor den rødmalte stue! Æ glær mæ!

Blir vell noen turer over brua og på besøk til Torgeir med familie og kan jeg tenke meg. Vi skal mekke på båten vår så den har en ørliten sjangse til å bli ferdig til sommmeren. Den skal gå fra knallgul til hvit på kort tid!

Menmen, må vell tilbake til Siw og holde henne med selskap igjen. Kanskje vi skal ta en tur ut på verandaen i sola? Og se på denne utsikten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar